2014. február 12., szerda

Frekvenciamérő V2 12. - Helyzetjelentés

English version

Kb. egy hete jelentkezett az az úr, aki inspirált arra, hogy előrehozzam a második verzió fejlesztését. Kérte, hogy küldjem el a prototípust amit ígértem.
A szerkezet itt van készen az asztalomon vagy két hónapja, de nem igazán foglalkoztam az üggyel. A szoftver is kész volt, legalábbis azt tudta amit az úr kért.
Be is akartam csomagolni és elküldeni, de ehhez hiányzott a kalibráció. Gondoltam nosza rajta megcsinálom és mehet. Ekkor jött a pofon. Rájöttem, hogy a kalibrációhoz szükséges működési állapot a szoftver fejlesztés során szimplán eltűnt.
Nem, nem elhagytam a kódot, csak nem gondoltam rá, így nem maradt olyan üzemmód ami konverzió nélkül kijelezné a saját órajel impulzuisait a bemenő jel függvényében. Aznap ráadásul nem is maradt több időm foglalkozni vele. Másnap este viszont nekiugrottam és rendberaktam. Ezen túl kibővítettem a kitöltési tényező mérésével is, amit eredetileg csak a véglegesbe terveztem.
Péntek hajnalban megcsinálom a kalibrációt is és fel is adtam.
Találtam még néhány szoftver hibát ami inkább csak szépséghiba, de ez a prototípuson már úgy is marad.

Atom életlen, de kitöltési tényezőt mér:



Egyéb történések:
  • Ezen túl összeraktam a körülbelüli költségvetést, kiválasztottam a beszállítókat.
  • Vége a Kínai fesztiválnak. Hétfőn a SeeedStudio feladta a paneleket. Ez most DHL tehát remélem hamar ideér.
  • Kész van a doboz. Az akril lapok már itt vannak a műhelyemben.
  • A hétvégén megrendeltem (remélem) mindent. A dolgok a Lomex-ből, a Farnell-től, a TME-től valamint egy-két dolog az eBay-ről jön. A Lomexbe ma el is mentem a csomagért. Nagy pakk lett. A hírek szerint a Farnell és a TME feladta a cuccaim, várom a futárt.
  • Volt egy dilemmám uC ügyben. A kód most ~1800 Byte. El kellett döntenem, hogy megkockáztassam-e a 2K-s uC-t vagy inkább 4K-st rendeljek. Miután 27Ft a különbözet a 4K-st rendeltem.
  • Elkezdtem, valami dokumentációt is összeeszkábálni. Ennek az első verzióját holnap reggel mindenképp meg kell csinálnom, mert várják

Erről egyenlőre ennyi. Folyt. köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.