2013. június 20., csütörtök

Furcsa hívás

Amikor megszületett az első publikus elektronikai projectem (a frekvenciamérő) akkor a kész cikket és a teljes dokumentációt elküldtem a Rádiótechnika szerkesztőségének.
Választ nem kaptam a levelemre és miután nem vagyok különösebben pióca, napirendre tértem az ügy felett. Néhány héttel később némi harc árán (kicsit elbeszéltünk egymás mellett) kikerült a cikk a hobbielektronika.hu-ra. Ezzel magamban a Rádiótechnikás ügyet félre is raktam.
Ma kaptam egy telefonhívást. Elnézések közepette hívtak az RT-től, hogy megjelentetnék a cikkem és kérnek egy rakás személyes adatot.
Megadtam mindent amit kértek, ugyankkor jeleztem, hogy időközben a cikk már megjelent online. Ennek ellenére nem kaptam elutasítást, kérdés, hogy így is megjelenik-e. Várom a fejleményeket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.