2013. március 14., csütörtök

Frekvenciamérő 4.

Kedden megjött a project végleges mikrovezérlője. Eredetileg az MSP430 value line csúcsmodeljével a G2553-al építettem az egészet (sokmindent kipróbáltam, így kellet ennek a rugalmassága). A végleges viszont a G2202 lesz mert teljesen felesleges amit a G2553 tud.
Ma reggel ki is cseréltem. Tökéletesen működik...
... egy kis szépséghibával. A mikrovezérlőt fel tudom programozni a launchpad-ben viszont az áramkörben magában a megálmodott JTAG-en keresztül nem megy.
Néztem, mértem, nem értem. A breadboardon megy, ami nagyfrekvenciásan sokkal rosszabb mint egy kész nyák (hosszabbak a vezetékek, stb.). Végül már az alkatrészeket mérem:
Az RST láb felhúzóellenállása 47k, rendben.
A hidegítő kondi 100nF, rendben.
A breadboardban bennefelejtett eredeti hidegítő kondi 1nF ??? Mi van? Nézem a lanuchpad kapcsolási rajzát, nézem a saját rajzom, mindenütt 1nF szerepel.
Ez van amikor valaki (én) emlékezetből vesz alkatrészt. Remek, mehetek 1 nanós kondikért, a 100-asok meg mennek be az alkatrészes dobozba. Ettől remélem meggyógyul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.