2013. március 10., vasárnap

Frekvenciamérő 2.

Az előző részben leírtakat végigteszteltem. Kidobtam a hétszegmenses meghajtót, játszottam kicsit a varicap-os kalibrációval (végülis nem raktam bele az aktuális verzióba, helyette beleraktam egy sokkal egyszerűbb lehetőséget amit majd csak akkor fogok használni, ha meglesz az atomóra pontosságú referenciám). Optimalizáltam kicsit a kódot. Az 512Byte-ba így sem fér bele, de végülis 2K-s uC kerül a pnelre, így nem lesz gond. Azt gondolom, hogy megérett arra, hogy leköltözzön a breadboardról. Elkészült az első prototípus panel (Igen jól látod, papírbakelit. Még van belőle itthon és el akarom használni. Ráadásul fúrni is könnyebb):
Ha sikerül, akkor ma este, ha nem akkor holnap hajnalban kifúrom. Néhány nap és kész lesz. Végre leköltöztethetem a nagy breadboard-omról.
Változatlanul eltökélt szándékom, hogy terméket csinálok belőle (és a többi fejemben lévő cuccból is). Mi van hátra:
- Rendbeszedni a kapcsolási rajzot - az időközben törölt alkatrészek miatt most nem folytonos a számozás, valamint a feliratok időnként belelógnak az alkatrészekbe, értékek hiányoznak vagy nem helyesek
- Az előző alapján átszámozni a jelenlegi egyoldalas (Jó, van rajta néhány átkötés, de csak olyan kijelzőket kaptam olcsón ahol a számok tetején és alján vannak a kivezetések és nem az oldalán. Ezt nem tudtam multiplexben átkötések nélkül megcsinálni) nyákot.
- Rendbeszedni a forráskódot (leginkább a hiányzó pár megjegyzést)
- Rendberakni a BOM listát (beszerzési helyekkel, árakkal)
- Cikket írni a kész tervekkel, forráskóddal
- Megcsinálni a kétoldalas nyáktervet, hogy le tudjak 10-20 darabot gyártatni belőle
- Megcsinálni a doboztervet (ne gondolj nagy dologra. Akarok csináltatni neki valami ilyesmi dobozt: http://www.seeedstudio.com/depot/sick-of-beige-basic-case-v1-dp8049-p-1322.html?cPath=178_184)
folyt köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.