2018. október 25., csütörtök

Demoklesz pulykája

A sütő elektronikáján végül kicseréltem a kapacitív táp kondiját egy újra.
A szürke az eredeti, a kék az új.



Az eredeti, ugyan márkajelzést nem találtam rajta, de némi netes nyomozás után azt kell, hogy mondjam, Arcotronics gyártmány (a márka jelenleg a Kemet tulajdona, így egy jó nevű dolognak mondható). Az, hogy elveszítette a kapacitása 40%-át, valamint, hogy egy az egyben megtaláltam ezt a típust az alibabán (https://www.alibaba.com/product-detail/R-46-MKP-X2-SH-Capacitor_60767972932.html), nem kelti bennem az eredetiség érzését.
Ezen túl, az egész ügy nem növelte a bizalmamat a kapacitív tápegység mint olyan iránt.
A csere kondi hosszas keresgélés után egy Epcos lett cirka 500Ft-ért. A Farneltől rendeltem, mert itthon csak a számomra dzsunka kategóriába eső ShinySpace gyártmányú izé volt beszerezhető.
A kondi csere után a panel visszaépítésre került, azt a visszajelzést kaptam, hogy a sütő működik.

Ezzel elhárult a fejem fölül Demoklesz pulykája.
Az eset ugyanis valahogy ott indult, hogy a tulaj - jó barátunk - befenyített bennünket, hogy ő hálaadásra pulykát süt.
Ha megcsinálom a sütőjét akkor a saját sütőjében, ha nem, akkor a mienkben. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.