2018. augusztus 10., péntek

Búcsú a "szabadságtól"

Van egy rakás Freescale FRDM (Freedom - szabadság) panelem itthon. Egy rakás dolgot próbáltam csinálni belőlük az elmúlt években. Minden esetben kataszrófa lett a vége. Analizálgattam az okokat, de nem találtam. Azt kell mondjam, szimplán nem vagyunk kompatibilisek egymással.
Nem vagyok idióta. Dolgoztam MSP430-al, TI Tivával, AVR-el, ESP8266-al, Nuvoton ARM procikkal, legújabban STM32-vel. Tipikusan pár nap tanulás és szívás után megtaláltam az utat, de ezzel (Kinetis széria) nem.
Pedig ők, mindent megtettek a siker érdekében. Erich Styger egy kiemelkedő blogot (mcuoneclipse.com) ír a témában. Rengeteget tanultam tőle. A Freescale volt az egyetlen a uC gyártók közül aki itt Budapesten tartott nyilvános workshopokat.
Semmi sem segített. Úgy döntöttem, hogy átadom az összes Kinetis/Freedom világhoz tartozó eszközömet az újonan alakult 1337-es menedéknek.


A panel torony várja a polcon a szállítást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.