2017. október 23., hétfő

StepTest 2.

Vágül befejeztem a StepTest projectemet.
Finally I finished my StepTest project.
Itt a normálisan megrajzolt kapcsolási rajz:


A nyák terv:


Meg is rendeltem a SeeedStudio-tól, tehát a profi panel is megérkezett:


Megépítve:



A design nem olyan jó mint lehetne. Inkább szeretem a zárt dobozokat. Erre itt nem volt lehetőségem mert az áramkorlátozó potihoz hozzá kell férnem.
És végül a működő elektroniuka:


Még egy video (ez még a breadboard-os elektronikával készült), azt mutatja, hogy mire is jó ez a kis cucc:


Van egy jobb eszköz a fejemben, talán egyszer megépítem.

Maradt még egy rakás panel. Én talán egy-két darabot még építek belőle, de a többi nem kell. Aki igényt tart az üres nyákra, annak szívesen odaadom (ingyen).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.