2017. május 26., péntek

Cyclone PCB Factory 5.

Ó, neeem.
Megpróbáltam beszerelni a Dremelt a Cyclone-ba:



Ez nem működik.
Most jöttem rá, hogy nekem egy Dremel 300-asom van és a Z tartót Dremel 3000-hez tervezték.
Nem találtam kész tervet a Dremel 300-hoz. Hogy az a....
Van néhány lehetőségem:
Tervezetl egy tartót a Proxxonomhoz.
Veszek valamit az eBay-en/AliExpress-en (775-ös DC motor, CNC marómotor), ezekhez van kész tartó terv.
Veszek egy Dremel 3000-et.
Fél napig hasonlítgattam a lehetőségeket, próbáltam kitalálni, mi lenne a legjobb megoldás. Végül is úgy döntöttem, veszek egy Dremel 3000-et. Ehhez kellett a legkissebb energiabefektetés és ez a leggyorsabb megoldás. Találtam is egyet bruttó 13 ezerért, csomagautomatába ingyen szállítással.
Reggel megrendeltem, aznap este landolt a Csömöri FoxPost automatában (ez gyors volt):



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.