2015. augusztus 19., szerda

Megszakítjuk adásunkat - TI Precision Labs

Itt írtam a Texas Instruments Precision Labs nevű eszközéről, és a terveimeről, hogy megépítem otthon.
El is kezdtem dolgozni rajta. Újraterveztem a kapcsolási rajzot KiCAD-ben, legyártottam a NYÁK-okat a műveleti erősítőkhöz, részben megterveztem az alaplapot is.
Ezen túl a projectet kiraktam a Hackaday.io -ra, ahonnan kikerült a Hackaday blogra is:
http://hackaday.com/2015/06/10/hackaday-prize-entry-teaching-opamps/
Nem tudom, hogy a TI-nél olvasta-e valaki amit írtam, de ma ez jött egy e-mail hírben:


Tehát az enyém már útban van Budapestre:


Cirka 60 dollárt fizettem érte szállítással együtt.
Ha szükséged van rá, kapkodd a tappancsaid, amíg még van belőle!
Megjegyzések:
Első: A project hivatalosan lezárva - Millió más dologgal is el tudom tölteni az időm
Második: Nagy köszönet ezért a lehetőségért Texas Instrumentsnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.