2013. augusztus 1., csütörtök

Kedves Teszvesz/Vatera! Cseszd meg!

"Aukciódat felfügesztettük!.."
"...Aukciódat az alábbi okok miatt függesztettük fel:
Nem megengedett a direkt kapcsolatfelvételre buzdító (e-mail címet, telefonszámot, kapcsolatfelvételre alkalmas adatokat tartalmazó vagy kereskedelmi jellegű weboldal címét, teljes nevet, amatőrrádiós hívójelet, stb. tartalmazó) termékleírások vagy képek elhelyezése. Ennek minősül többek között minden olyan aukció is, amelyet a Teszvesz értelmezésében kizárólag a fentebb felsorolt információk megszerzése érdekében indítanak..."




Hosszas gratulációim a kedves társulatnak.
Bele mertem tenni a ferkimérő paneljének hirdetésébe a Hobbielektronikás cikkem címét.
Azért nem függesztetek fel, mert merészeltem pofátlanul a HE-n ugyanazt a nicket használni mint a Vaterán?
A paranoid nénikéteket. Ha valaki akar 1 percen belül megtalál a nickem alapján. Mellesleg, biztos az én bénaságom akadályozza, hogy a "csodálatos" rendszeretekbe feltöltsem az eszköz teljes dokumentációját, hogy az a szerencsétlen aki megvesz valamit ne zsákbamacskát vegyen, hanem tudja, hogy a szerkezet mire alkalmas.
Hmmm, vagy mégsem lehet doksit csatolni? Nem? Akkor mégis hogyan adjak dokumentációt link nélkül?
Töltsem fel egy külön erre a célra, külön nektek dedikált weboldalra - vatera only? Eeeez a megoldás...
Úristen, a regisztrált domain whois rekordjában nem is a nickem, hanem a teljes nevem, címem, telefonszámom lesz benne. Ez már annyira tilos, hogy ezért ki is tiltotok. Örökre...

Már egy ideje tervezgetem, hogy nyitok egy Tindie (https://www.tindie.com/) store-t az elektronikai cuccaimnak, csak meg akartam várni, hogy ne egy-két termék árválkodjon benne. Azt hiszem ez a project most magasabb prioritást kap.

2 megjegyzés:

  1. Amióta összeolvadtak én gyakorlatilag belépni sem nagyon tudok, Szar lett az egész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen miért nem csodálkozom? Nekem is össze vissza kavarták az accountjaim, mert ugye volt mind a ketőhöz. A levelek a mai napig össze vissza jönnek, hol innen, hol onnan és ez persze nem arról szól, hogy melyik portál adta el. Hanem pl. a Teszvesz küldi a jutalékos értesítőt amikor a Vaterás accountom hagytam meg eredetileg.

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.