2013. július 25., csütörtök

Váltás

Jött egy lehetőség és döntöttem.
Feladom a szabadúszó tanácsadói létet és beülök valahova dolgozni napi 8 órában - Augusztus 15-től.
Az okok:
  • Tetszik amit csinálnak. Keményen a jövő technológiája. Szeretek ilyesminek a részese lenni, még ha nem is értem, hogy mit művelnek. (Bent voltam három napig átvenni hozzáféréseket, információt gyűjteni az infrastruktúráról. Hallottam - magyar - beszélgetéseket, ahol max a kötőszavakat értettem.)
  • Tetszik a feladatom. Nem csak a szokásos tervezzünk/üzemeltessünk MS rendszereket dologról van szó, hanem felhőről, build environmentek scriptelgetéséről, stb.
  • Folyamatos munka. Ebben a tanácsadós dologban mindíg zavart, hogy hol van munkám, hol nincs. A köztes időszakokban hajlamos voltam elúszni. Főleg olyankor amikor sok kicsi párhuzamos dolog futott egymás mellett.
  • Végül, nem fizetnek rosszul, bár egy klasszikus rendszergazda munkát nem vállaltam volna be csak a pénz miatt.
Ami kicsit zavar, hogy kevesebb lesz az Exchange, de valamit valamiért.
Ja és majd elfelejtettem. Ide megyek: http://www.realeyesit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.