2013. május 2., csütörtök

HP Szervíz

Nem mondom, hogy boldog vagyok.
Van nekem egy HP OfficeJet Pro 8500A Plus fedőnevű All-In-One cuccom. Alapvetően egy elég korrekt darab. Azt tapasztaltam, hogy ezeknél a cuccoknál a HP-nak sok év betlizés után sikerült újra valami használhatót összehozni ami mind szolgáltatásában mind minőségében mind költségében versenyképes.
Az én szerkezetemnek kimúlt a scanner lapadagolója.
A cucc nem garanciális (pontosabban nem vagyok benne biztos, de van már vagy két éves és nincs meg a garjegye).
Sokáig húztam-halasztottam, míg végül kedden bedobtam a csomagtartóba és elmentem vele a CHS szervízbe, ahol a következő beszélgetés zajlott le:
- Garanciális?
- Nem
- Jó, akkor bruttó 42eFt lesz a javítás. A HP ezeket nem javítja, hanem egyben cseréli, bármi baja van.
- Ok. Akkor nem kérem.

Puff neki. Megtöröltem az orrom. Nem tetszik ugyan a HP hozzáállása, de némileg hibás vagyok abban, hogy nem követtem a cucc garanciális élettörténetét.
Körülnéztem, hogy mit lehetne helyette beszerezni. A HP maradt, mert nem találtam más olyat amivel ki lennék békülve. Vettem egy 8600-ast (immáron Plus és Premium szövegek nélkül). Ehhez regisztráció után adnak ingyen 3 év garanciát. Erre majd figyelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.