2013. február 11., hétfő

Kezdek örjöngeni

Telefont cseréltem karácsonykor.
Én akartam. Kezdem megbánni.
Amit használok az egy Nokia Lumia 920. A hardver nagyon rendben van. Villám gyors, rengeteget tud. A szoftver és a környezet viszont kezd egyre inkább a katasztrófa kategóriában indulni.
Nap mint nap fedezek fel borzalmas hülyeségeket benne.
A mai napi:
A régi androidos készülékem a dropboxon keresztül a fényképeimet feltöltötte a felhőbe és az minden eszközömön/gépemen megjelent.
A WP8 a fényképeimet feltölti a skydrive-ra ahonnan minden eszközömön megjelenik (már amit a skydrive támogat), majd ha egyszer összerakom.
Ma kellett volna némi kép az elmúlt napok terméséből. Felmentem a skydrive-ra (az IE-ből mert épp az volt kéznél) és leszedtem a mappa tartalmát. Meglepetten tapasztaltam, hogy egy-egy letöltött kép ~200kB. A Nokia kamerájának ennél azért nagyobbat kellene produkálnia.
Biztos ez a töltsük le egyben a mappát a ludas.
Berobogtam a Windows 8 skydrive kliensébe, az eredmény ugyanaz.
Ezek után feldugtam a gépemre direktben a telefont, leszedtem a képeket MADZAGON (ilyet jóideje nem csináltam telefonnal), és láss csodát 1,5-2mB-os képek jöttek le.
A telefonon nyoma sincs olyan lehetőségnek, hogy megmondjam, ne a lehülyített szutykot tolja a skydrive-ra.
(Az már csak az őrület folytatása, hogy a Windows 8-as import alkalmazásnak nincs fájlrendszer böngészője, így kiválaszthatom, hogy a képek a My Pictures alá kerüljenek, továbbá amint befejezte az importot választhatok, hogy meg akarom nyitni a mappát amibe az import történt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.